کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316476 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بالأخره تویتر هم به جنبش «تسخیر وال‌استریت» پیوست

به گزارش سافت‌گذر ؛ تویتر از مدت‌ها پیش به یکی از رسانه‌های داخلی اعضای جنبش اعتراضی «تسخیر وال‌استریت» تبدیل شده و بسیاری از اعضای این جنبش در این شبکه اجتماعی نیز عضو هستند.

چه شما از اعضای «تسخیر وال‌استریت» بوده باشد و چه نبوده باشید، خوب است بدانید که مردم بسیاری امسال سالگرد این جنبش را جشن گرفتند. تویتر یکی از مراکز گردهمایی بزرگ اعضای جنبش بود و با مبارزه برای حفظ حریم خصوصی یکی از معترضین، گروه‌های طرفدار آزادی‌های مدنی را شگفت‌زده کرد.

«مالکوم هاریس» مشهور به @destructuremal، فردی است که همه داستان پیرامون او است. قاضی «متیو شیارینو جونیور» چند روز پیش، گوش تویتر را پیچاند تا اطلاعات «هاریس» را به دولت تحویل بدهد. تویتر مختار شد تا بین تحویل این اطلاعات در سه روز و یا جریمه به خاطر سرپیچی از دستور دادگاه، یکی را انتخاب کند. و البته قاضی برای تعیین جریمه به گزارش درآمدهای مالی تویتر در شش ماهه اخیر نیاز داشت.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ قاضی دادگاه در حقیقت به تویتر حق انتخاب نداده و این کمپانی مجبور است به خاطر درآمدهای مالی خود، اطلاعات «هاریس» را در اختیار دولت آمریکا قرار دهد.

روزنامه «نیویورک پست» در مقاله‌ای نوشته که تویتر به ساز قاضی خواهد رقصید؛ چون گزینه دیگری برای فرار از نابودی اقتصادی ندارد. سوابق «هاریس» تا هفته آینده و پیش از تقاضای تیم حقوقی خود وی افشا نخواهند شد؛ بنابراین ماجرا ممکن است همچنان ادامه پیدا کند. یکی از پیام‌های خود او در تویتر مفهوم زیادی دارد:

ولی واقعاً، این که بخوایم با کمکای مردمی جریمه تویتر رو پرداخت کنیم خنده‌داره. این کمکا رو بذارین برا اون همه آدم دیگه که به دلیلای چرت و پرت جریمه‌های سنگین میشن.

احتمالاً برخی مردم خود را آماده کرده‌اند تا به خاطر «سر سپردن به فرمان رئیس» علیه تویتر اعتراض کنند؛ هرچند جرمی که «هاریس» به آن متهم شده خیلی کوچک است. دادگاه او را به بر هم زدن نظم عمومی متهم کرده که حداکثر جریمه‌ای 250 دلار برای او به همراه خواهد داشت. وی اکتبر سال پیش همراه با 700 نفر دیگر روی پل بروکلین دستگیر شد.

باید به دلیل مبارزه تویتر برای دفاع از حق «هاریس» از عوامل این سایت تقدیر کرد؛ آن‌ها در موقعیت «انتخاب بین یک گزینه» قرار گرفتند و تنها کاری را کردند که می‌توانستند انجام دهند. «شیارینو» حتماً می‌دانسته که جریمه مطابق با درآمدهای تویتر چه ضربه‌ای به این کمپانی می‌زند و بنابراین توهم حق انتخاب در حد همان توهم باقی می‌ماند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11070 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/06/26 تعداد مشاهده: 1589
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر